Dengan hanya bermodalkan RM37 je korang dah boleh tempah jersey design korang sendiri untuk sebarang event ride kelab. Nak tempah jersey full sublimation direct kilang.


Clothes App Custom Ink Corporate Shirts Printed Shirts Shirts

Ia lebih sesuai untuk t-shirt formal dan baju berkolar.

Tempah design kain jersey. Seperti juga Lacoste kain ini lebih panas dan tidak menyerap peluh. Custom made design sesuai untuk anda nak baju yang unik dan lebih banyak pilihan warnafabrik. Antara kain yang digunakan.

11 Best Kebaya Sketches Images Kebaya Fashion Sketches Fashion. Bungkusan tempahan anda siap untuk dihantar kepada anda. Elise With Baju Kurung By Kittycatstudio On Deviantart.

Harga upah akan bertambah untuk saiz yang lebih besar. Ni design asal baju tu sebelum betul2 jadi baju. As salam visitor teratak kain.

Nikah Dress Design Nikah Dress Nikah Outfit Designer. 57 Best Kebaya Sketch Images In 2020 Kebaya Sketches Fashion. Kami merupakan syarikat yang telah berdaftar dengan SSM di bawah nama APS GROUP INDUSTRY SDN BHD 1126661-M sejak tahun 2015.

Ketiga tiga bahan ini mempunyai kelebihannya yang tersendiri. Kami menggunakan kain jenis microfibre eyelet interlock yg berkualiti tinggi design dijamin tidak aka. Sampai sana kedai nak tutup.

Yang ni bila dah siap jadi baju. Ad Shop Now To Stay Comfortable All Day While Repping Your Team In Official Gear. Jom lihat design apakah itu.

Kesimpulannya cara design jersey dengan menggunakan kaedah ini bagus dan sesuai untuk kegunaan harian mahupun untuk aktiviti lasak. Ada beberapa tips untuk melihat2 atau berjalan2 di dalam blog ini. Ad RushOrderTees Is The Fastest Way to Get Your Custom Apparel Delivered - 999 On-Time Rate.

Design dia ada macam2. Sekarang dah ada boleh tempah SEKARANG. TShirt Sublimation ni jenis kain jersi korang boleh buat apa sahaja design yang terbayang kat otak korang.

Get Quality Custom T-Shirts. Kami telah berpengalaman luas sejak 2012 dalam bidang pembekal dalam pelbagai jenis pakaian korporat cenderahati korporat untuk universiti dan badan kerajaankorporat dengan pelbagai design dan jenis kain. Terus kitorang menuju ke tingkat atas bahagian kain langsir.

Jadi tunggu apa lagi jom tempah sekarang di website kami dengan design. Slipcover 3 seater - RM200. LIMITED 300pcs sahaja untuk batch 1.

Anda mahu tempah baju korporat murah berkualiti. Kami tidak menghadkan kan design anda untuk diletakkan dalam pola baju jadi anda bebas mereka bentuk baju anda sendiri tanpa ada batasan warna. Custom made design sesuai untuk anda nak baju yang unik dan lebih banyak pilihan warnafabrik.

Jadi siapa cepat dia dapat ya. Design Your Own Apparel. Print Kain Cotton.

Material kain cotton yang tidak panas dan selesa dipakai. Ad Rep your org with these jerseys. Customize Online in Minutes.

Dengan cara ini anda semua akan dapat melihat semua koleksi dengan lebih berkesAN. Tapi bila pergi sana tengok kain terus berkenan dan terus tempah kat situ. Nak modern english semua ada.

Kami ada pelbagai jenis kain yang berkualiti untuk membuat t-shirt custom made. Design ni tidak akan dicetak lagi. Kami menawarkan pelbagai produk untuk tempahan seperti roundneck t-shirt polo shirt mircrofibre shirt baju korporat F1 jaket korporat dan pelbagai lagi khas untuk kelab persatuan sekolah kolej universiti serta.

Kami menggunakan tiga jenis kain iaitu microfiber hivetex dan axtatex. Awie Manik Bengkel Online Kurung Moden Selisih Kasih Rm. Ni antara contoh2 baju sublimation yang saya terima tempahan baru2 ni.

Harga upah tersebut adalah untuk saiz standard. Tidak sesuai untuk anda yang mahu siap cepat. Kami menawarkan pelbagai produk untuk tempahan seperti roundneck t-shirt polo shirt mircrofibre shirt baju korporat F1 jaket korporat cenderahati korporat dan pelbagai lagi khas untuk kelab persatuan sekolah kolej universiti.

Idea design boleh google mana-mana baju dan kami boleh cuba ikut design baju korporat yang anda mahu. Jika anda mempunyai bajet yang rendah anda boleh memilih kain dari jenis tetra cotton ataupun dikenali sebagai TC. Kami lah yang anda cari.

Aku kan memilih. Jika anda inginkan cotton sila klik label cotton jika mahukan kain jersey sila klik label kain jersey. Tak perlu cari lagi yang lain.

Pelanggan perlu menyediakan kain sendiri mengikut citarasa masing-masing. Get Started in Our Design Studio. T-shirt custom made adalah kepakaran kami.

Kebelakangan ni pulakbanyak pulak saya terima TShirt Sublimation. So bila dah ada yang berkenan tak payahlah susah2 nak cari kat tempat lain lagi. CAT LOVER EDITION PRE_ORDER_KINI_DIBUKA Jersey Muslimah khas untuk pencinta kucing comel.

Dah lama teringin nak pakai design si comel ni. Tidak sesuai untuk anda yang mahu siap cepat. 12 Best Sketches Images Fashion Sketches Fashion Design.

Shop The Latest Nike Jerseys For Stand-Out Style And A Comfortable Fit. Design Retro Stok Penghabisan-Terhad Design ni macam pisang goreng. Idea design boleh google mana-mana baju dan kami boleh cuba ikut design baju korporat yang anda mahu.

Rep your team hometown family or favorite phrase with our custom jerseys. Baju sublimation telah menjadi trend zaman sekarang. Aaajomm scroll sampai habis tau.

Full Baju Sublimation Jersey T Shirt Design Printing Malaysia CallSMSWhatsapp. Jika anda mahu menempah atau masih lagi tercari-cari sublimation design jersey yang cantik dan berkualiti hubungi QR Apparel Sdn Bhd. Tetapi kain sedikit kurang selesa dipakai kerana panas dan tidak menyerap peluh.

Nak tanya kalau tempah baju berkolar kaler lt blue kain microfibrethen round neck body color putihsleeve royal bluejnis kain sama ngan k tatasqty. Kami beli kain dan jahit mengikut design yang anda mahu. Slipcover 2 seater - RM150.

CallWhatsappSMS kami di 0192254028 0193643692 sekarang. Sekarang ni hanya tinggal stok penghabisan. Ni design asal baju tu sebelum betul2 jadi baju.

TShirt Sublimation ni jenis kain jersi korang boleh buat apa sahaja design yang terbayang kat otak korang. Baju Sublimation Printing Murah Kuala Lumpur. Kami beli kain dan jahit mengikut design yang anda mahu.

Ni antara contoh2 baju sublimation yang saya terima tempahan baru2 ni. Mengapa Anda Harus Buat Tempahan Dengan Kami. Kami merupakan syarikat 100 bumiputera yang telah berdaftar dengan SSM di bawah nama Tera Target Enterprise SA0221313-M sejak tahun 2011.

Tetapi kuantiti minimum untuk t-shirt custom made adalah sebanyak 50 helai manakala baju korporat custom made adalah sebanyak 30 helai sahaja. Kami akan memberi panduan bagaimana memilih material yang sesuai dan jumlah meter yang perlu dibeli.


1 Saintetixx Saintetixx Twitter Sports Jersey Design Jersey Design Sports Shirts


Sublimation Printing Jersey T Shirt Malaysia Photos Facebook