Btwnk tanya satu soalan je bpe harga satu ring tu. Ida Man Langsir atau Watsapp.


Sedikit Perkongsian Dari Eyelet Penebuk Langsir Ii Facebook

Tapi kene pandai adjust kain.

Harga tempah langsir eyelet. Trus jumpa blog akak. Aug 17 2020 Pada mula nya saya nak tempah langsir untuk bawah sinki tapi bila di pikir-pikir apa kata saya cuba untuk diy sendiri beli kain cotton yang cuma harga rm2. 27 Terbaru Rod Langsir - Tentunya hunian akan menjadi tempat yang nyaman dan damai bagi anda dan keluarga seandainya di atur dan di rancang dengan se unik dan menarik mungkin.

4inci sy guna 8inci sbb sy buat lipatan 4inci 2kali. Berikan ukuran langsir anda dan saya akan kirakan anggaran kos upah jahit. Ukuran sebenar langsir lipatan atas kelim bawah.

Proses tempah-servis terus datang ker rumah ukur dan bawa contoh kain untuk dipilih-cover seluruh kL dan selangor Hubungi kami sekarang untuk temujanji atau tempahan- HP or WhatsApp. Mana tau ada org tengah dok pk idea nk deco rumah. Kami sedia menerima tempahan menjahit semua jenis langsir dengan harga.

Kami menerima tempahan jahitan langsir pelbagai paten terkini sekitar Johor Bahru dan kawasan berhampiran. Diy Sendiri Rod Langsir Eyelet Dari Batang Paip Pvc Impiana. Xsilap sekeping langsir guna 16biji eyelet.

Langsir Untuk Sliding Door. Langsir ini menggunakan hook kaki 4 dan sesuai di gantung di semua ruang. Tidur malam anda tidak lagi terganggu dengan cahaya matahari.

HARGA PELBAGAI LANGSIR SENARAI KOS UPAH KERJA JAHIT LANGSIR MENGIKUT PATEN YANG DIKEHENDAKI. Contoh-contoh langsir malam. DIY sendiri je memang jimat.

Ni kes nk jimat la ni tu yg jait sendiri hihi jimat dr bayar upah. Labuh tidak melebihi 25 meter RM 8 keping 2. Dilapiskan dengan day curtain atau langsir siang iaitu langir yang diperbuat oleh material linen putih yang nipis.

FRENCH PLEAT LANGSIR LURUS. Langsir eyelet ini mempunyai cincin besi yang besar pada kain bagi menggantungnya pada rod langsir dimana ia berbeza dengan langsir french pleat. Tq share ilmu yg bermanfaat ni.

Eyelet RM 20 keping Termasuk Ring 2. Kain bahan disediakandibeli sendiri oleh pelanggan mengikut citarasa masing-masing. Cara buat Langsir Pesen Eyelet.

Harga upah jahit sahaja kain disediakan atas permintaan customer CONTOH. Dua lapis Body Head - Rm 2000 sekaki. Coz nanti kene lipat melipat.

Haritu tengok eyelet tu harga 80sen sebiji. RM10 sebidang utk bidang 60 dan ke bawah tape percuma Tamabah RM3 untuk header or footer. Labuh langsir tu semuanya 300cm3 meter.

Kamdar Furnishing Org Eyelet Curtain Langsir Sheer 142x260cm. InsyaAllah dalam masa 24 jam saya akan memberikan maklumat stok sebutharga serta pembayaran. Tingkap 1 panel x 1 keping ring eyelet RM69.

Kami survey langsir di Nilai 3 dan di Jalan TAR. Tapi eyelet without tape tu jenis lain sikit ade corak2Lagi cantik la. Kalau anda perasan antara pattern langsir yang popular sekarang ni ialah langsir eyelet.

Di bawah ini dinyatakan senarai harga bagi tempahan langsir. Tap Top RM 18 keping Tidak termasuk harga. Cara Pasang Kayu Langsir Desainrumahid.

Langsir jenis ini sesuai untuk bilik tidur kerana ia menghalang cahaya dari masuk ke bilik. Tingkap 2 panel x 6 keping hook RM354. Tengok dulu kejadiannya macam mana.

Nagoya Textiles Fashion Clothing Store In Masai. Banyak orang post pasat tutorial tu. Total panjanglabuh kain diperlukan bersamaan 118 inci.

Paten Eyelet RM800 sekaki dikira dari lebar kain termasuk tape keras dan eyelet ring. Contoh-contoh tempahan yang boleh dibuat dengan memilih mana-mana jenis yang tertera. Untuk design yang kami nak banyak.

So skang ni saya nak sahre cara saya jait langsir eyelet. Reka bentuk langsir ini juga nampak lebih kemas ringkas moden dan elegan. Tempahan Menjahit Langsir Murah Pasir Gudang Malaysia.

Tutorial Mudah Menjahit Langsir Eyelet. Kalau x letak tape pon boleh. Dengan modal RM50 saya dapat buat rod langsir eyelet untuk gantung langsir pada 4 frame.

Satu lapis Body sahaja - Rm 1500 sekaki. Cara Tempahan Pembelian. Utk yg buat cantuman kain seperti contoh gambar.

Complete set RM 80 sekaki. 1 meter 39 inci. Menerima TEMPAHAN JAHITAN LANGSIR pelbagai paten terkini sekitar Tongkang Pechah - Prt Sulong dan kawasan berhampiran.

Labuh melebihi 25 meter RM 10 keping 3. Tempahan Dari Puan Amy Dungun Shima Tailor Curtain Design. Lebar dan Labuh langsir Sliding Door 9 x 9 108 x 108 RM00 5 kpg kain bidang 60 Tingkap 3 panel 7 x 9 84 x 108 RM00 4 kpg kain bidang 60.

Aku bukan bidadari ilham dekorasi tempah langsir murah cantik dan tempahan langsir paten eyelet jahit murah curtain langsir sliding door tingkap bajet untuk pasang langsir sliding door hanis sania misi mencari langsir. Perkhidmatan Pasang Langsir Railing Home Facebook. Tak sbr nk jahit langsir sendiri juga.

Tingkap 3 panel memerlukan 3 keping kain bidang 60inci. Lokasi kami di Jln Prt Jalil Batu Pahat Johor. Atau yang hampir-hampir sama dengan sample yang tertera.

Corak kain adalah pilihan sendiri dan boleh lihat juga contoh-contoh corak kain yang sedia ada. RM 76166 termasuk postage Pintu bilik dan langsir siang plan lepas ni. Happy Me Kedai Kain Langsir Murah.

105 inci 5 inci 8 inci. X smpt nk habis blogwalking lg November 10 2012 at 808 PM. Cara Ukur dan Kira Kos Langsir.

UNTUK PERMINTAAN PEMBELIAN TEMPAHAN KAIN DLL KOS PEMBELIAN DITANGGUNG SEPARUH. Nak raya ni kan. Nurin belajar banyak cara-cara untuk ukur kain langsir dan kira kos langsir sebelum buat pilihan kain langsir kedai mana nak beli.

Koleksi Langsir By Mahiran Khalip Home Decor 55 Photos Facebook. Langsir beropol RM 6 kaki B BADAN LANGSIR 1. Kain NipisAlasTirai Siang Day Curtain.

Tercipta Dari Terindah Untuk Yang Ril Langsir. Ini Cara Mudah Pasang Sendiri Eyelid Ring Pada Langsir Impiana. Kalau sliding guna 2 keping bermaksud kene pakai 32 biji.

Sliding door x 2 keping ring eyelet RM276. BADAN LANGSIR BODY CURTAIN. Jika bersetuju dengan harga tersebut saya akan berikan ukuran kain yang diperlukan.

1 French Pleat - Rm 600 sekaki. 018-2161 590 Atau untuk pertanyaan. 1st time google psl cara jahit eyelet ni.

Contoh gambar SET LANGSIR FRENCH PLEAT EYELET SIAP ada dibawah. Jahitan termasuk kain terpilih minimum order 45 kaki Kepala Langsir. Ketika Anda menentukan sebuah dapur cantik maka orang yang menempati hunian tidak hanya mempertimbangkan aspek efektivitas dan fungsionalnya saja namun Anda juga.

Kain bahan disediakandibeli sendiri oleh pelanggan. 1 ela 36 inci. Tak sangka senang je jahit ring tu.

Nagoya Textiles Fashion Clothing Store In Masai. Gabungan 2 lapisan langsir Day Night Curtains dalam 1 pita RM 15 - 18 keping C LANGSIR 2 1 1. Jahitan tidak termasuk kain dan lain-lain aksosori Roman Blind.

Blh jg ambil 5 inci mcm lipatan atas Contoh. Harga tempahan langsir malam paten eyelet. Harga Kain Serendah Rm2 90 Jom Shopping Di Nagoya.


Suka Langsir Eyelet Meh Cuci Mata Jt Curtain By Husra Facebook


Tempah Langsir Murah Cantik Dan Berkualiti Di Shopee