Harga termasuk sticker rm 250 each kak pah puncak alam - 972011 sambutan harijadi anaknyer yang pertama. Stickmy Dimiliki Oleh CN Cetak Niaga Sdn.


Azfadesign Sticker Cetak Sticker Jimat Dan Berkualiti Kenapa Perlu Tempah Dengan Kami Design Tableware Plates

RM 015 RM 750 material.

Harga tempahan sticker. Senarai harga stickermurah kalis air dan berkualiti. 50mm X 50mm sticker BULAT 500 pcs. Harga 1 set 80 keping.

Kedai sticker online kami ini mendapat maklum balas dari designer lain dan pelanggan kami bahawa harga kami murah. RM 000 Jumlah. Minimum order 100plain tanpa dekorasi.

Polisi saya tempah sticker tanpa minimum order Walaupun tempahan hanya sekeping A3 itu semua bertujuan bagi meringankan beban peniaga yang bermodal terhad. Lagi banyak kuantiti sticker lagi murah. RM 000 Jumlah.

Klik untuk Kira Harga Harga anda. Sedia Menerima Tempahan Pelbagai Banner Signboard. Tempahan Sticker Lebih MudahBersama Sticker X Sdn.

RM 000 Caj Tambahan. Apa yang best dengan sticker kami. Harga 1 set 80 keping.

Siap potong hanya tampal sahaja. Untuk tempahan sticker label siap hari yang sama One Heart Print menyediakan pilihan senarai berikut. Coklat bar - tempahan untuk reunion SMSMSparit perak pada 1 september 2011.

Cara Buat Tempahan Sticker. Kami Menyediakan Perkhidmatan Percetakan Yang Menggunakan Teknologi Offset Dan Digital Seperti Sticker Kalendar Sampul Raya Business Card Flyers Bill Book Kotak Packaging Rubber Stamp Dan Banyak Lagi. Sticker ini dapat digunakan dalam pelbagai produk dan macam macam perkara untuk membantu mengklasifikasikan setiap productSticker ini dapat dihasilkan melalui design anda sendiri dengan harga yang murah.

Kami menyediakan khidmat percetakan pelekat berkualiti pada harga yang sangat. ANDA BERMINAT UNTUK MEMBUAT TEMPAHAN STICKER DI STICKMY. Maximum size sticker 30cm x 42cm.

Sticker ini sesuai untuk branding sesuatu produk secara tidak langsung dapat menaikkan sesuatu branding dan produk. Hubungi kami untuk mengetahui pilihan-pilihan material yang lain. Harga bergantung pada kuantiti size dan material sticker.

MInimum order 100Harga rm 150 sticker dan dekorasi. Sticker kami tidak terhad pada bentuk bulat scallop sahaja. Menyediakan khidmat cetakan signboard sticker label flyers dan banyak lagi.

Material Mirrokote Sticker bersifat seperti kertas separa kilat yang melekat kuat sering digunakan untuk label produk keluaran kilang. Pilih Diameter mm 8mm 10mm 11mm 12mm 13mm 15mm 16mm 17mm 18mm 20mm. Cetakkan berkualiti tinggi tahan lama.

Tekan Gambar Di Bawah Untuk Direct Wasap. Kedai sticker online kami ini mendapat maklum balas dari designer lain dan pelanggan kami bahawa harga kami murah. Rekaan dan cetakkan kelihatan sangat menarik dan tahan tidak menyerap sebarang cecair.

Atau boleh Atau boleh WHATSAPP. Pelbagai bentuk bulat bunga empat segi custom design dll saiz design dan kami menyediakan pakej penjimatan utk mereka yg ingin harga yg murah. Mirrorkote Sticker Semi-waterproof sticker sering menjadi pilihan tempahan kerana harga lebih murah dan berpatutan.

3 colors available - rm 1. Stiker murah kualiti TERBAIK Design custom anda yang tentukan. Harga sticker serendah Rm10 sekeping bersaiz A3 hingga Rm5.

Kami pakar sticker printing label printing dan print sticker murah di Malaysia. Klik untuk Kira Harga Harga anda. Saiz sticker saiz maksimum 40cm X 27cm cm widthlebar X cm heighttinggi Jumlah Set set 100 Stickers Tempahan yang melibatkan file design artwork yang berbeza hendaklah dikira secara berasingan.

Selain material ini One Heart Print juga mencetak pelbagai jenis material sticker label mengikut keperluan dan kegunaan anda. Rekaan dan cetakkan tidak terjejas bila terkena air. Bermula dari 1 feb - 28 feb 2012 harga untuk palstik paper bag ini adalah rm 130 dan tempahan minima 100 pieces.

Untuk Sebut Harga Dan Pertanyaan Lebih Lanjut Sila Hubungi Team Sales Kami. RM 000 Caj Tambahan. Minimum tempahan sticker 100 keping saja.

Sila pilih saiz asas diameter sticker yang diperlukan. Harga 1 set 80 keping. Harga murah walaupun kualiti mahal.

Serendah RM0009 per cm persegi. Pelbagai bentuk bulat bunga empat segi custom design dll saiz design dan kami menyediakan pakej penjimatan utk mereka yg ingin harga yg murah. Untuk Deal Melalui Email Sila Tekan Butang Merah Atau Isi Borang Pertanyaan Pada Ruangan Kosong Di Bawah.

Harga yang berpatutan dengan set yang telah ditetapkan bagi memudahkan anda membuat tempahan. Kilang cetakan murah yang dipercayai lebih 1000 usahawan. Kertas berpelekat dan berkilau glossy sticker paper.

Promosi postage seluruh Malaysia. Tidak perlu bayar mahal-mahal untuk dapatkan sticker yang cantik kami tawarkan anda harga serendah 65 sen per pcs bergantung pada kuantiti tempahan juga ya. ONLINE MUDAH MURAH CEPAT SIAP CUSTOM MADE DAN COMEL.

Sili Pilih Diameter Di antara 6mm - 20mm Di antara 21mm - 35mm Di antara 36mm - 55mm Di antara 56mm - 70mm Di antara 71mm - 90mm. Untuk harga sticker kahwin saiz 5cm pelbagai bentuk seperti di bawah. Minimum size sticker 1cm x 25cm.

Harga coklat oreo - kosong tanpa edible image rm 200 each. Saiz juga tidak terhad pada 4 cm sahaja Anda boleh tempah printing utk size lebih besar atau lebih kecil mengikut kehendak wedding anda. Jom order sticker transparent sekarang.

RM 030 RM 300 spesifikasi. Sila Pilih Diameter Sebenar 6mm-20mm Sticker Round. 80gsm mirrokote sticker gl oss lamination single side printing saiz.

Saiz sticker boleh mengikut citarasa anda harga berbeza mengikut saiz l material kuantiti. Saiz sticker saiz maksimum 40cm X 27cm cm widthlebar X cm heighttinggi Jumlah Set set 100 Stickers Tempahan yang melibatkan file design artwork yang berbeza hendaklah dikira secara berasingan. RM 040 RM 200 1000 pcs.

Harga 1 set 80 keping. Tempahan minimum serendah RM40 sahaja. Untuk maklumat lanjut sebarang pertanyaan dan tempahan sticker boleh la hubungi saya ya.

Untuk membuat Tempahan dan order Sticker Bulat Custom Murah boleh menghubungi facebook -- TEKAN untuk mendapatkan quatation harga. Galeri Design Sticker Custom-Made. Untuk membuat tempahan sticker atau label anda boleh hubungi kami melalui no.


Everypost Pearl Design Guest Book Photo Booth Props


Pin On St Art Custom Car Stickers